دنياي اپليكيشن دنياي اپليكيشن .

دنياي اپليكيشن

تفاوت تارنما با اينترنت نرم افزار چيست؟

اينترنت نرم افزار يك اپ كاربردي ميباشد كه بعد از تحقيق و تجزيه محاسبه يك دسته و معين كردن ظريف نقش ها، عملكردها، كار گرها و اسلوب ها براي آن گروه پياده سازي مي‌گردد و قابل ارائه در كانال داخلي و وب ميباشد. به اين ترتيب با اعتنا  طراحي اپليكيشن در مشهد به نياز اينترنت نرم افزار به آشنايي تيم و تجزيه چك، پياده سازي و طراحي آن زمان مجال بيشتري نياز داراست و هزينه بيشتري را هم صرف مي نمايد.در زمينه ي فرق اينترنت نرم افزار با تارنما طريقه هاي متعدد و برخي اوقات تفاوت هاي بسيار دقيق وجود دارااست كه غالبا تشخيص تفاوت ها را بسيار بغرنج مي نمايد. معمولا اين دو اصطلاح به صورت خطا به مكان هم استعمال ميگردند و با اعتنا به اختلاف هاي فني و ريز و ظريفي كه وجود داراست نمي اقتدار به به كارگيري خطا اين دو لغت با هم نقص‌ گرفت. همينطور، نرم افزار با اينترنت نرم افزار نيز متعدد ميباشد و نبايد اين دو را با يكديگر غلط گرفت، براي استيناف تفاوت اينترنت نرم افزار با نرم افزار گوشي كليك فرماييد. معمولا وب سايت به يك نرم افزار كاربردي گفته مي‌گردد كه در وب ارائه مي‌گردد و به تكثير يك خبر يا اين كه يك مقاله و يا اين كه ارائه توضيحات در باب يك سرويس ميپردازد.پس مي اقتدار اذعان كرد كه تاكيد سايت بر محتوا است اما اينترنت نرم افزار بر فعاليت و تعامل توكل دارااست.يك وبسايت يك مقاله را براي كليه بطور يكسان اكران ميدهد البته از جمله، يك اينترنت نرم افزار رابطه با مشتري با دقت به خصوصيت هايي كه در تاثير تعامل با مخاطب استخراج كرده، داده ها را پردازش مي نمايد و مطلبي را به استفاده كننده اكران مي‌دهد كه موردنياز آن مخاطب ميباشد و به ذوق وسليقه، سن، توان مالي و جنسيت وي بسيار مجاورت ميباشد و اين مقاله گوناگون با مطلبي ميباشد كه به يك مخاطب ديگر اكران ميدهد.يك نمونه ديگر، يك پزشك معالج يك وبسايت دارااست و چند داده ها را از استفاده كننده اخذ مي نمايد و آنگاه چند سرويس ها را به آنان ارائه مي دهد. از جمله بعداز نام نويسي استفاده كننده در تارنما، استفاده كننده قادر است سوالهاي پزشكي خويش را بپرسد و دكتر معالج به آنان جواب دهد. بعداز مدتي پزشك معالج اطلاعاتي از بيماران و يوزرها تارنما خويش داراست، كه ميتواند با پياده سازي يك اينترنت نرم افزار به تجزيه و آناليز آماري اين داده ها بپردازد و باتوجه به سن و جنسيت و حالت مكاني معاش بيماران و مشكلاتي كه براي آنان صورت داده ميباشد و در تارنما پرسش نموده اند، به آشنايي بيماري و نحوه هاي معالجه با صرفه خيس رسد ويا اينكه اتفاق عوارض ديگر را حدس نموده و به مريض اگاهي بدهد و يااينكه با اعتنا به خطاها مريض پند هاي ظريف تري را ارائه كند.از مثال هاي بسيار كار كشته اينترنت نرم افزار مي شود به webmaster گوگل اشاره كرد كه داده ها بسيار ريز و مختلف را از تارنما گردآوري مي كند، و بعد از كنار هم گذاشتن آن ها و تجزيه نظارت آن ها داده ها بسيار گران بها و قدرتمندي را به صاحبان وبسايت ها ارائه ميدهد. كه صاحبان تارنما ها با تفحص اين داده ها و نمودار ها، استقبال از تارنما، صفحه هاي پر طرفدار، لغات كليدي، حالت مكاني بازديدكنندگان و ... را متوجه گرديده و از آن‌ها به كارگيري مي كند و با سود گيري از اين داده ها درآمد هاي بيشتري را استحصال مي كند.
به چه عامل اينترنت نرم افزار هاي PWA در مرزوبوم ما قادر است غالب خيس فعاليت نمايد؟نكته نخستين يك سوژه جهاني ميباشد و پژوهش ها اخير نشون داده كه خيلي از عموم بيشتر از يك سري نوع نرم افزار معلوم در موبايل خويش را به كارگيري نميكنند! نو آغاز مي بايست كاوش نمايند، نصب نمايند و آنگاه به كارگيري نمايند پس از يك دوران هم كلا ممكنه از اون استعمال نكنند! البته در موقعيت نرم افزار PWA فقط با يك نشاني مي‌تواند به آن دسترسي داشته باشد.نكته دوم تحريم هاي جاري ساختن گرديده در تلفن همراه هاي آيفون شانس توفيق PWA ها در جمهوري اسلامي ايران را خيلي بيشتر نموده است، مثال هاي عملياتي را در برخي از نرم‌افزار هاي تعالي اهل ايران مشاهده مي‌كنيد.نكته قابل توجه اينكه اينترنت نرم افزار هاي PWA قابليت و امكان نصب و قرارگيري آيكون رو دارا هستند! در غايت بايستي اعتنا نمود كه PWA ها روزگار نخستين تكامل خويش را سپري مي نمايند و نمي اقتدار بعدي آنان را قضاوت نمود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۵۴ توسط:رضا طاووسي موضوع:

مزاياي تجاري كاتلين چيست؟

يادگيري كاتلين سهل و آسان ميباشد و نرم افزار نويس يا اين كه هر كس بخواهد به يادگيري آن مبادرت نمايد، ميتواند با منابع در دسترس و مراجعه به مرجع گويش يادبگيرد. طراحي اپليكيشن در مشهد كاتلين در مقايسه با جاوا براي استعمال و شعور سهل و آسان‌خيس ميباشد. كاتلين مشابه گويش نرم افزار نويسي scala مي باشد، البته معمولي خيس از آن ميباشد.
جديداً JetBrains يك خصوصيت را در IDE IntelliJ قرار اعطا كرد كه با آن نرم افزار نويس قادر است جاوا را به كاتلين تبديل نمايد و در طول صرفه جويي نمايد. ولي به لحاظ اينجانب در شرايطي‌كه كسي بخواهد جاوا را به كاتلين تبديل نمايد در شرايطي‌كه در هنگام اجراي اپليكيشن به ايراد بخورد، زيرا در گويش كاتلين مهارتي ندارد پس نمي‌تواند آن نقص‌ را برطرف كند. پس عالي ميباشد يك اپ نويس هر دو گويش را حافظه بگيرد تا بتواند مشكلاتي كه هنگام اجراي اپ ممكن ميباشد داشته باشد برطرف نمايد.
گويش كاتلين به كد كمتري نياز دارااست براين اساس هرچه كد كمتر نوشته خواهد شد خاطر كمتري را اشغال مي‌نمايد و در اجراي پروژه هاي گران قدر سبب صرفه جويي در طول و هزينه مي گردد. كاتلين ايمن ميباشد و احتمال اينكه داده ها را از دست بدهيد معدود ميباشد.
چه آجل اي معطل كاتلين ميباشد؟
شايد در ذهنيت شما پرسش ساخت خواهد شد كه آيا كاتلين بعدي اي داراست و آيا قادر است مثل جاوا في مابين عشق و علاقه‌مندان و برنامه نويس ها دوستداشتني باشد؟ پاسخ اين پرسش به سپري شد فرصت بستگي دارااست، ولي با اعتنا به اينكه گوگل از كاتلين نگهباني مي‌نمايد و كاتلين را دومي لهجه قانوني اعلام نموده است، مي‌ قدرت خاطرنشان كرد آتي‌ي روشني درانتظار كاتلين خواهد بود و مي تواند با لهجه دوست داستني جاوا رقابت نمايد.
حال نيز گويش كاتلين دربين بخش اعظمي از برنامه نويس ها دوستداشتني ميباشد. همان طور كه در بالا گفتيم سرعت كامپايل شدن كدهاي كاتلين به نسبت جاوا بيشتر ميباشد. همينطور كدهايي كه با گويش كاتلين نوشته ميشوند به نسبت كدهاي جاوا كمتر ست. همين يك گزينه مي تواند استدلال خير براي استعمال از لهجه كاتلين به مكان جاوا باشد.
شايد برايتان ديدني باشد كه بدانيد حال دوست داستني ترين لهجه جهان جاوا اسكريپت هست. نيكي لهجه كاتلين درين ميباشد كه با جاوا اسكريپت همياري و هماهنگي خير داراست. به اين ترتيب شما مي توانيد با استعمال از اين خصوصيت خير و خوبي كه در كاتلين وجود داراست نرم افزار هاي خوشگل و ديدني پياده سازي نماييد.
گردآوري بندي مطالب
در سال 2021، رقابت دربين گويش‌هاي اپليكيشن نويسي زياد ميباشد.بيشتر رقابت ها در ميان گويش هاي پياده سازي نرم افزار براي تلفن همراه ميباشد. چون اينك پياده سازي نرم افزار هاي اندرويدي از مداقه متعددي برخوردار‌است. هر دو لهجه كاتلين و جاوا مزايا و معايب خويش را دارا‌هستند. درين نوشته‌ي علمي به صورت كامل مقايسه لهجه جاوا و كاتلين را تفصيل داديم.
از مزايا و خصوصيات و معايب و معضل هاي كه‌اين دو گويش با آنها مواجه مي‌باشند راي زني كرديم، در‌صورتي‌كه در اولِ خط مش نرم افزار نويسي ميباشيد و مي‌خواهيد در استحصال و كارتان غالب گرديد عالي ميباشد هر دو لهجه را حافظه گرفته و از خصوصيت هايي كه دارا هستند در جهت پيشرفت قابل انعطاف افزارهاي اندرويد به كارگيري نمائيد.
اشخاص متعددي وجود دارا‌هستند كه در اولِ به عبارتي يادگيري نرم‌افزار نويسي به نقص‌ برمي‌خورند چون لهجه موردنظر خويش براي يادگيري را صحيح گزينش نميكنند. در‌اين نوشته‌ي‌علمي عملكرد كرديم تا شما‌را با مزايا و معايب هردو لهجه آشنا كنيم. اميدوارم با تلاوت اين مطالب به پاسخ پرسش هايي كه در ذهنيت شما ساخت‌و‌ساز گرديده بود برسيد. از اينكه در‌اين نوشته ي علمي همدم ما بوديد سپاسگذارم.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۸:۵۳ توسط:رضا طاووسي موضوع:

تفاوت در ميان معماري اپليكيشن و پياده سازي نرم افزار


به صورت معمول يك سردرگمي در ارتباط دو معني معماري و پياده سازي طراحي اپليكيشن در مشهد وجود دارااست. در‌اين قسمت به توضيح تفاوت اين دو ميپردازيم.
معماري اپ براي تمجيد چارچوب و كامپوننت‌هاي سطح بالاي يك سيستم و طرز همياري آنها با يكديگر گزينه به كار گيري قرار مي گيرد. براي مثال بايستي تصميم بگيريم آيا به يك معماري سواي سرور نياز داريم كه نرم افزار را به دو كامپوننت BAAS يعني «بك‌اند تحت عنوان خدمت» (backend-as-a-service) يا اين كه FaaS يعني «كاركرد تحت عنوان خدمت» (functions-as-a-service) تقسيم مي‌نمايد؟ يا بايستي چيزي مانند يك معماري ميكرو خدمت داشته باشيم كه امكان‌ها و وظايف گوناگون در ماژول‌ها و كدبيس‌هاي مختلف قرار گيرند.
گزينش معماري به مواقعي از قبيل كارايي، تحمل غلط، ‌مقياس‌پذيري و پايداري مرتبط ميباشد.
در سوي ديگر، پياده سازي نرم افزار مسئوليت پياده سازي در سطح كد را بر عهده داراست. يعني بايستي تصميم بگيريم كدام ماژول چه كاري اجرا دهد، دامنه كلاس، تابع‌ها و هدف ها آنها و مفاد به اين شكل چه طور باشند. هنگامي كه پياده سازي معماري به روشي راهبردي گزينه استعمال قرار گيرد، موجب مي‌گردد كه اپ‌نويس، ‌تلاش بيشتري داشته باشد و نحوه‌هايي در چنگ او قرار ميگيرد كه پيش از اينً از سوي اشخاص ديگر بازنگري و اصلاح گرديده‌اند. براين اساس از خلاقيت دوباره چرخ دوري ميكنيم.
درضمنً هنگامي كه با اشخاص ديگر دعوا ميكنيم يا اين كه در مجموعه‌هاي گرانقدر به رئيس كد مي پردازيم، اصول پياده سازي اپليكيشن يك گويش مشترك براي انتخاب چارچوب مفهومي مسائل و راه حل‌هاي تكراري مهيا مي سازند.
براي استحصال داده ها بيشتر درين خصوص سفارش ميكنيم به فراگيري ويديويي پايين پايين رجوع كنيد:
يادگرفتن مهندسي اپ ۱
الگوهاي معماري برنامه
درين قسمت درخصوص الگوهاي مختلفي كه براي معماري برنامه وجود دارا هستند، توضيحاتي ارائه ميكنيم.
كلاينت-سرور
اين معماري بر مبناي سبك درخواست-جواب عمل مي‌نمايد. كلاينت درخواست براي داده ها را به سرور ارسال مي‌نمايد و سرور به آن جواب ميدهد.
هر اينترنت‌سايتي كه بازديد مي كنيد، ‌چه يك وب لاگ وردپرسي باشد و چه يك اينترنت‌نرم افزار مانند فيسبوك يا اين كه توييتر و يا اين كه حتي نرم افزار وب خزانه باشد، ‌بر مبناي معماري كلاينت-سرور سازه گرديده‌است.
همتا به همتا
يك كانال Peer-to-Peer يا اين كه به اختصار P2P به كانال‌اي گفته مي‌گردد كه در آن رايانه‌ها كه به اسم «گره» (‌Node) ‌نيز ناميده ميگردند، ‌مي توانند فارغ از نياز به يك سرور مركزي با هم رابطه بگيرند. نبود سرور مركزي، قابليت و امكان وجود «نقطه ناكامي منفرد» را از در بين ميبرد. همگي رايانه‌ها درين كانال دارنده دستمزد برابري ميباشند. هر گره قادر است به طور هم زمان تحت عنوان يك seeder و leecher كار نمايد. به اين ترتيب حتي در شرايطي‌كه بعضي رايانه‌ها يا اين كه گره‌هاي كانال بي سروصدا شوند، كانال و رابطه همچنان برقرار خواهد بود.
معماري P2P مبناي فناوري بلاك چين را تشكيل ميدهد.معماري سبك-ويو-كنترلر (MVC)
معماري Model-View-Controller يا اين كه به اختصار MVC به آن الگوي معماري برنامه گفته ميشود كه منطق نرم افزار را بر مبناي كاركردهايشان به سه مؤلفه تقسيم مي‌نمايد. اين مؤلفه‌ها مشتمل بر موردها پايين ميباشند:
سبك- طرز ذخيره داده‌ها را در مقر داده معين مي‌سازد.
نما (View) – كامپوننت‌هايي كه در روءيت كرد استفاده كننده مي‌باشند مانند خروجي يا اين كه GUI را دربرگيرنده ميشود.
كنترلر- كامپوننت‌هايي كه تحت عنوان يك اينترفيس در ميان سبك و نما فعاليت مي‌نمايند را مشمول مي‌گردد.
معماري MVC خير صرفا در نرم افزار‌هاي دسكتاپ، ‌‌بلكه در نرم افزار‌هاي اينترنت و تلفن همراه نيز گزينه استعمال قرار ميگيرد.
ميكرو خدمت
در معماري ميكرو خدمت، امكان‌ها و وظايف متعدد به ماژول‌ها و كدبيس‌هاي مختلف افراز مي گردند تا با يكديگر همياري كرده و يك خدمت تعالي‌خيس را تشكيل دهند. اين معماري موجب تسهيل و كاهش هزينه‌هاي حفظ نرم افزار، ايجاد كرد امكان‌‌هاي نو، آزمايش و توسعه و گسترش در قياس با معماري monolithic مي شود.
اتفاق افتاد-شالوده
يك معماري غير مسدودساز ميباشد كه به اسم معماري واكنشي يا اين كه «اتفاق افتاد-شالوده» (Event-driven) نيز شناخته ميشود. معماري‌هاي روي داد-پايه در بسط اينترنت‌نرم افزار‌هاي امروزي بسيار رايج ميباشند.
معماري اتفاق افتاد-مبنا امكان رئيس تعداد متعددي از رابطه‌هاي هم زمان را با كمترين مصرف منابع دارااست. نرم افزار‌هاي امروزي براي مقياس‌پذيري به يك سبك تماماً ناهمگام نياز دارا هستند. اين فريمورك‌هاي اينترنت مدير، خوي با پايداري بيشتري در يك دور و اطراف توزيع‌يافته به اكران ميگذارند.
لايه‌بندي ‌گرديده
اين سر مشق ميتواند براي سازماندهي نرم افزار‌هايي استعمال شود كه آنان را مي‌اقتدار به يك سري تيم از وظايف فرعي تقسيم كرد كه هر يك در سطح خاصي از تجريد قرار دارا هستند. هر لايه خدمت‌هايي براي لايه در سطح فراتر ارائه مي‌نمايد.
لايه‌هاي متداول‌خيس به گستردن ذيل مي‌باشند:
لايه ارائه
لايه نرم افزار
لايه منطق بيزنس
لايه دسترسي به داده
پنج‌ ضلعي
اين معماري مشتمل بر سه مؤلفه ميباشد:
پورت
آداپتر
دامنه


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۱:۴۵ توسط:رضا طاووسي موضوع:

خصوصيت هاي يك نرم افزار آموزشي بهتر چيست؟

با پياده سازي نرم افزار آموزشي مالك يك اموزشگاه مجازي گرديدنياز به پياده سازي نرم افزار آموزشي با دقت سرايت كوويد 19 در جهان، بيش تر از پيش شم شد. مدرسه هاي و دانش گاه ها، اموزشگاه هاي متعدد مانند دانشسرا لهجه و دانش سرا هاي آرايشي، باشگاه هاي ورزشي و ... طي اين دو سال مبادرت به پياده سازي نرم افزار براي دسته خودشان كرده اند كه يوزرها بخش اعظمي نيز جذب كرده اند. در‌صورتي‌كه شما هم شم مي‌كنيد  طراحي اپليكيشن در مشهد كه نياز به يك نرم افزار آموزشي داريد، تا انتهاي اين مقاله با ما يار باشيد.چرا يادگرفتن مجازي؟!شايد در پيشين هيچ زمان تصور نميشد كه كشور‌ايران به سمت و سوي يادگرفتن مجازي برود. در پيشين، زمزمه هايي در ارتباط با فراگيري مجازي و يادگرفتن در منزل شنيده بوديم، اما انديشه نمي كرديم كه‌اين قضيه هيچ زمان عملي گردد. COVID-19 با داخل شدن به تمامي ما گوشزد كرد كه استعمال از فضاهاي الكترونيكي و مجازي، مدام هم بد وجود ندارد.يادگرفتن مجازي اگرچه معايب متعددي داشت، اما رفته رفته با توسعه و گسترش يادگرفتن هاي مجازي، مزيت هاي بي شماري براي دانش سرا هاي مجازي پديد آمد.اما اينكه چه نوع نرم افزار و يا اين كه بستري براي يادگرفتن مجازي آيتم به كارگيري قرار گيرد، التفات بسيار متعددي در چگونگي آموزشي داراست. پس در شرايطي كه عيبي براي يادگرفتن مجازي وجود دارااست، به جهت نقص مو جود در بسترهاي يادگرفتن مانند نرم افزار هاي آموزشي ميباشد خير ماهيت خويش يادگرفتن مجازي! با پياده سازي نرم‌افزار آموزشي حرفه‌اي مي‌توانيد اين ايراد را حل نمائيد.پياده سازي نرم افزار آموزشي، اولي گام براي پا گذاشتن به يادگرفتن مجازيمبرهن ميباشد كه كشورهاي متعدد، با پياده سازي نرم افزار هاي آموزشي توانمند توانسته اند به شايسته ترين صورت ممكن، فضاي آموزشي قابل قبولي را براي فراگيري دادن كليه موضوعات در حرفه هاي متفاوت تحصيلي پياده سازي نمايند.شايد اكثري از اشخاص تصور نمايند كه با برداشتن محدوديت هاي يادگرفتن هاي حضوري، ديگر نيازي به نرم افزار هاي آموزشي وجود ندارد. اما حقيقت اين ميباشد كه نرم افزار هاي آموزشي و يادگرفتن مجازي، تحت عنوان يك تكميل كننده براي يادگرفتن هاي حضوري تبديل شد‌ه‌است و ابدا نمي اقتدار يادگرفتن مجازي را از فراگيري غير حضوري و آنلاين مستقل كرد!به همين خيال و خاطر ميباشد كه هنوز پياده سازي نرم افزار هاي آموزشي عنايت بسيار متعددي داراست. مخصوصا در حالتي كه نرم افزار هاي آموزشي با توان و تجهيزات بيشتري ساخته شوند.مزيت هاي ايجاد كرد نرم افزار هاي آموزشيدقت داشته باشيد كه، نرم افزار هايي كه براي يادگرفتن گزينه به كار گيري قرار مي‌گيرند، مي بايست قيمت قرار تصاحب كردن در فضاهاي آموزشي را داشته باشند. در غير اين شكل، آن نرم افزار آموزشي، سراسر عيب ميباشد و هيچ مزيتي را درپي نخواهد داشت!به عنوان مثال مزيت هايي كه براي پياده سازي نرم افزار آموزشي و درسي وجود دارا‌هستند، مي شود به مورد ها ذيل اشاره نمود.خريداري نمودن بستر مطلوب براي يادگرفتن مجازيبراي فراگيري مجازي، داشتن بستر مطلوب الزامي ميباشد. نرم افزار هاي آموزشي اين بستر را مهيا مي نمايند. از جمله، شغل با نرم افزار شل خيس از فعاليت با تارنما ميباشد، به دليل آن كه با نصب نرم‌افزار ر هر مجال و مكاني به راحت به فولدر هاي آموزشي دسترسي داريد. نرم افزار را مي قدرت براي موقعيت آفلاين نيز پياده سازي كرد كه فارغ از نياز به وب بتوان از آن بهره برد.كاهش ايرادات يادگرفتن هاي مجازيكاهش ايرادات فراگيري هاي مجازي با امداد نرم افزار هاي آموزشي قوي، ميسر ميباشد. فراگيري مجازي از روش تارنما ها و سامانه هاي متفاوت، محدوديت هايي را در‌پي دارااست. مانند به كار گيري از وبكم، ميكروفن هاي قوي و ... كه براي سامانه هاي متفاوت آموزشي وجود دارا‌هستند. البته نرم افزار هاي آموزشي سواي اين اشتباهات، بستر يادگرفتن مجازي را به شايسته ترين صورت مهيا مي نمايند.دسترسي راحتپياده سازي نرم افزار آموزشي دسترسي آسوده براي يوزرها آماده مي نمايد. وسيع ترين مزيت استعمال از نرم افزار هاي آموزشي، سهولت استعمال و دسترسي به مورد ها آموزشي حتي‌د‌ر شكل عدم دسترسي به وب ميباشد. همينطور، در شكل بروز نقص‌ با پشتوانه آن رابطه نمايند.فراهم نمودن قابليت دسترسي براي همه يوزرهايكي‌از مزيت هاي پياده سازي نرم افزار اين ميباشد كه قابليت دسترسي به فضاي آموزشي مجازي براي دانشسرا هاي متعدد به عنوان مثال دانشسرا هاي گويش، دانشسرا هاي ورزشي، دانشسرا هاي برگزار كننده كلاس هاي هنري، موسيقي و .... مهيا مي گردد. به همين خيال و خاطر، محدوديت هاي آموزشي با نرم افزار هاي آموزشي كاهش پيدا مي نمايند و يك عدل و داد آموزشي مطلوب برقرار شود.كاربرد نرم افزار هاي آموزشيامروزه، نرم افزار هاي آموزشي براي كاربردهاي مختلفي به پياده سازي مي رسند و آيتم به كار گيري قرار ميگيرند. با دقت به فرايند پيشرفتي كه براي پياده سازي نرم افزار هاي آموزشي وجود دارااست، پيش گويي مي‌گردد كه هر روز به كاربردهاي اين نرم افزار ها افزوده گردد تا جايي كه بتوان سواي هيچ معدود و كاستي، از فضاي مجازي چهت نيل به شايسته ترين فضاي آموزشي بهره برد.نرم افزار هاي آموزشي را مي اقتدار در تمامي مسئله هاي درسي، ورزشي، گويش، دانشگاهي و ... بسط بخشيد. به همين خيال، هيچ محدوديتي براي كاربردهاي نرم افزار هاي آموزشي نيست و اين نرم افزار ها را مي شود به شكل منحصر به فرد و يا اين كه همگاني به كار گرفت.خصوصيت هاي يك نرم افزار آموزشي بهتر چيست؟يك نرم افزار آموزشي بهتر مي بايست بتواند همه نيازهاي يك فضاي آموزشي مجازي را برطرف نمايد. موضوعي كه در اولِ عمل و در هنگام مجازي شدن فراگيري ها وجود داشت، چگونگي تحت نرم افزار هاي آموزشي بود. به هر درحال حاضر نرم افزار هاي آموزشي نمي توانستند، براي رفع نيازهاي يادگرفتن مطلوب باشند.اما با امداد اشخاص مجرب و درس خوانده در موضوع پياده سازي نرم افزار هاي آموزشي، خوشبختانه اين ايرادات رفع شدند و اكنون، نرم افزار ها بسيار قادر ميباشند و مي‌توانند براي ساخت و ساز يك دانش سرا مجازي، مطلوب باشند. البته يك نرم افزار آموزشي بهتر بايستي دارنده چه خصوصيت هايي باشد؟ به‌دنبال به چندين خصوصيت نرم افزار آموزشي مجازي بهتر اشاره ميكنيم.قابليت و امكان دسترسي سريع يوزرها به كلاس ها و جلسات آموزشيقابليت دسترسي سريع اساتيد و معلمين به كلاس ها و ماژول هاي مرتبطداشتن سرور بهتر براي سرعت بار گذاري بالاي نرم افزارداشتن ناوبري بهتر و دسترسي آسوده به قسمت هاي متعدد نرم افزارداشتن ظاهري خوشگل و كاربرپسندارائه تجربيات كاربري و رابط كاربري عاليرائه نرم افزار در دونسخه استفاده كننده و دانش سرا (يادگرفتن دهنده) كه اساتيد قابليت و امكان افزودن پوشه هاي آموزشي و يوزرها در شكل نياز قابليت و امكان ارسال تمرين هاي خويش را داشته باشندجانبداري بهتر و رفع خطاها و باگ هاي نرم افزار در كمترين فرصتتهيه نمودن برقراري رابطه با يوزرهاقابليت و امكان به كار گيري از نرم افزار به طور آفلاينقوي بودن نرم افزار آموزشي و اثر آن بر روي چگونگي يادگرفتنيكي مهمترين نكاتي كه در هنگام تعيين و يا اين كه پياده سازي نرم افزار آموزشي مي بايست به آن دقت شود، توانمند بودن نرم افزار آموزشي ميباشد! نرم افزار هاي آموزشي مبتني بر كيفيتي كه دارا هستند، ميتوانند منجر بهبود فضاي آموزشي شوند. در اولِ مجازي شدن يادگرفتن ها، بخش اعظمي از نرم افزار هاي آموزشي چگونگي خير نداشتند و علم آموزان، اساتيد، دانشجو ها و ... را با اشتباهات مختلفي مواجه مي كردند.اما رفته رفته با گسترش دانش اشخاص براي پياده سازي نرم افزار آموزشي، خطاها قديم نرم افزار ها رفع شدند. فعلا نيز نرم افزار هاي قدرتمندي براي طراحي فضاي آموزشي مطلوب پياده سازي مي‌شوند.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۰۰ توسط:رضا طاووسي موضوع:

چه گونه يك نرم افزار آموزشي بسازيم؟


Ideas
ايده هاي نرم افزار آموزشياولي حق تقدم، انتخاب نوع طرحي ميباشد كه مي بايست پيشرفت يابد. براي مثال، آيا اين نرم‌افزار در مرتبه نخستين براي علم آموزان / كارآموزان / معلمان، يا اين كه كارشناسان كمپاني ميباشد؟ اعتقادوباور نتايج فرمائيد كه پروسه استفاده كننده به خير مندرج اند و جريان نرم افزار مي‌تواند به حصول به غرض پاياني اپليكيشن آموزشي ياري دهد.
بهتر، ما مي‌دانيم كه مي‌خواهيم به علم آموزان دسترسي پيدا كنيم، البته شيوه رابطه با مخاطبين مقصود نيز بسيار اصلي ميباشد. ما ليستي از ايده هاي رفيعتر و كاربردي را در موضوع پياده سازي نرم افزار آموزشي گردآوري كرده ايم.
✳️ نرم افزار درس دادن سريعلم آموزان مدام به داشتن مدرس محرمانه عشق داشته اند چون مطمئن ترين رويكرد براي يادگيري و دريافت كردن نمرات خوب ميباشد. نرم افزار يادگرفتن سري به علم آموزان اذن ميدهد تا تخت گاز و به آساني با كارشناسان و معلمان رابطه برقرار نمايند. علم آموزان مي‌توانند از مدرس درخصوص سوالاتي كه ممكن ميباشد داشته باشند بپرسند. بعد از مشاجره و مصاحبه، علم آموزان ميتوانند از روش نرم‌افزار آموزشي سري از مدرس خويش جزوه و محتواي آموزشي اخذ نمايند.
✳️ نرم افزار يادگرفتن گويشاين نرم افزار، براي يادگيري گويش هاي متفاوت به كارگيري ميگردد. اين اپ براي علم آموزان و معلمان يادگرفتن گويش مطلوب ميباشد. علم آموزان مدرن ممكن ميباشد بخواهند براي ادامه علم آموزي از كشوري به سرزمين ديگر ميروند. بدين ترتيب، آنان بايستي به زباني كه به آن نقل جاي كرده اند اشراف داشته باشند. معلمان نيز از مزاياي اين نرم افزار آموزشي برخوردار ميشوند و ميتوانند بصورت زنده از رويه بدور به اشخاص يادگرفتن داده و از اين شيوه درآمدزايي نمايند.
✳️ نرم افزار سوال و جواباين نوع نرم افزار به مقصود شناخت علم آموزان با مثال سوالهاي و شايستگي بيشتر آن‌ها براي امتحان ها پياده سازي و تاسيس شده است، اين نرم‌افزار به علم آموزان قابليت مي‌دهد تا به سوال ها و امتحان هاي فراهم گرديده جواب دهند، آزمونها ممكن ميباشد بصورت دسته هاي تستي باشد كه به علم آموزان در بررسي خويش ياري مي نمايند. همينطور ميتوانيد يك ماژول براي اين اپ بسازيد كه دربردارنده سؤالات و جواب‌هاي مازاد براي ياري به علم‌آموزان باشد.
✳️ نرم افزار ديكشنريصرفا موردي كه نقص‌ سني ندارد، يك اپ تمدن لغت ميباشد كه هم براي علم‌آموزان و هم براي مربيان موثر ميباشد. در سالهاي پيشين، عموم يك تمدن لغت جيبي حمل مي كردند. با اين هم اكنون، نمايش از آن فرصت به شدت عوض شده ميباشد. در حال حاضر ممكن ميباشد يك اپ تمدن لغت در تلفن خويش داشته باشيد. عموم بيشتر از اينكه هزاران كاغذ را در يك فرهنگ وتمدن لغت بخوانند، از اپ ها به كار گيري مي نمايند. همينطور اين مسئله به عايدي مخاطب ميباشد، تا سريعتر عبارات و معاني را كاوش نمايند. همينطور ممكن ميباشد از يك كمپاني پيشرفت اپليكيشن بخواهيد كه يك نرم افزار دايركتوري سفارشي براي شما بسازد.
✳️ نرم افزار كتاب صوتيكتاب صوتي مفهومي تازه در بازار وجود ندارد. براي مثال،طراحي اپليكيشن در مشهد بخش اعظمي از ما ايده يادگيري سي دي براي يادگيري گويش را ديديم. اين اپ مي‌تواند بر طبق سطح علم علم آموزان مي‌تواند مختلف باشد.هنگام به كار گيري از اين اپ، يوزرها نيازي به دانلود يا اين كه قرائت كتاب ندارند. علم‌آموزان ميتوانند از روش اين اپليكيشن، كه عملكردي شبيه YouTube دارااست، كتاب صوتي را براي هر قضيه و كتاب دلخواه آغاز نمايند. بعضي وقتها قرائت كتب سخت ميباشد چون دربردارنده لغات غير معمول ميباشند، بدين ترتيب خوب ميباشد از نرم افزار كتاب صوتي به كارگيري نمائيد. زماني در تعطيلات ميباشيد يا اين كه رانندگي مي‌كنيد، ميتوانيد از آن به كارگيري فرمائيد.
به چه شكل از يك نرم افزار آموزشي درآمدزايي كنيم؟


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۵۳ توسط:رضا طاووسي موضوع:

اپليكيشن چيست و مراحل طراحي يك اپ چگونه است؟ (چك ليست كامل)

همان طور كه مي دانيم با توسعه و گسترش كسب و كار الكترونيك به كار گيري از وب سايت‌هاي گوناگون روز به روز در موقتي افزايش است كه در سود آن پياده سازي‌سايت نيز به يك شغل تخصصي تبديل گرديده است. وبسايت‌ها در هركدام‌اي يوزرها طراحي اپليكيشن در مشهد منحصربه‌فرد به خويشخودخويش را دارا هستند كه بايد در پياده سازي آنها اعتنا گردد. طراحي سايت B2b يكي‌از انواع وب سايت‌هايي هست كه در سال‌هاي اخير رونق متعددي گرفته هست.
غرض از پياده سازي اين نوع تارنما معرفي پتانسيل‌ استخراج و شغل هاي متعدد ميباشد. همينطور درين تارنما‌ها شما مي‌توانيد به داده ها بدون نقص از محصولات سرويس ها رزومه و داده ها تماس هر استخراج ‌و فعاليت مختلفي درايت يابيد. دپارتمان طراحي وب در مشهد اتود درين نوشته ي علمي سعي در اين داراست كه براي شما تبيين نمايد، سايت B2b چيست و به بازرسي نكاتي بپردازد كه در طراحي سايت مي بايست بدان اعتنا داشته باشيد.
طراحي سايت B2b رابطه دربين چند سازمان موسسه مالي خالق مواد اوليه ارائه كننده گونه هاي متعدد سرويس ها و غيره را مشمول مي‌گردد. پياده سازي قادر اين نوع وب سايت شالوده و پايه يك تجارب يك پارچه و موثر مشتري را تشكيل داد مي‌نمايد. اگر سايت شما پياده سازي ضعيفي داشته باشد، ناوبري آن طاقت فرسا باشد، يا اين كه به كارگيري از آن غيرقابل فهم و شعور باشد، تعامل با كمپاني شمارا محصور مي‌نمايد. سبك پياده سازي B2b با اين كه تخصصي ست امروزه تبديل به يك كدام از پرطرفدارترين سبك‌هاي بيزنس الكترونيك گرديده است. براي مثال فوايد اين سبك پياده سازي در ديجيتال ماركتينگ، مهيا شدن قابليت و امكان معرفي نگهباني كنندگان مواد اول و مصرف كنندگان و خريداران عمده به يكديگر ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۶:۰۸ توسط:رضا طاووسي موضوع:

ايجاد كرد نرم افزار تلفن همراه چقدر تايم ميخواهد؟


ايجاد كرد نرم افزار گوشي چقدر تايم ميخواهد
مقطع وقتي كه ارتفاع ميكشد تا يك نرم افزار ساخته خواهد شد به طيف وسيعي از فاكتورها بستگي داراست. سه آيتم نامبرده در ليست پايين، از مهمترين طراحي اپليكيشن در مشهد  المنت ها در تقريب تايم تيبل شما ميباشند:
نوع نرم افزار‌اي كه مي‌سازيد (type of app)
عدم وضوح خصوصيت‌هاي آن (complexity of its features)
شيوه گسترش (development method)
بنابراين بعضا از نرم افزار ها را مي قدرت در چندين ماه تشكيل داد، در حالي كه بعضي ديگر ممكن ميباشد سال ها ارتفاع بكشد. چنانچه بخواهيم بطور كلي بگوييم، بيشتر نرم افزار هاي گوشي را مي اقتدار نزديك به 6 تا 12 ماه بسط اعطا كرد.
نرم افزار هاي تلفن همراه با تلاش غامض تايم بيشتري ميخواهند و چنانچه چيزي معمولي براي استعمال فردي مي‌سازيد، مانند flashlight app يا اين كه calculator app، تك تك فرايند مي تواند در كمتر از يك هفته كامل شدن گرددولي در شرايطي‌كه مي خواهيد Facebook ،Uber يا اين كه Tinder آجل را بسازيد، به طور طبيعي مي بايست انتظار سال‌ها ارتفاع كشيدن را داشته باشيد. همينطور در شرايطي‌كه مايل به تشكيل داد يك اپ مستقر (native app) با كد گذاري سطح ذيل مي باشيد، به طبع نسبت به وقتي كه از يك پلتفرم تشكيل داد نرم افزار به كار گيري مي كنيد، تايم بيشتري خواهد پيروزي.
شايسته ترين روال براي تشكيل داد نرم افزار تلفن همراه چيست؟
بطور كلي هيچ طريق واحدي براي گسترش نرم افزار ها، كه بتواند براي تمامي شايسته ترين باشد نيست. مي قدرت خاطرنشان كرد اين دستور به مفاد پايين بستگي دارااست:
نياز
ميزان دارايي
نوع نرم افزار
صنعت
و فاكتورهاي ديگر
براي بيشتر اشخاص به كارگيري از يك پلتفرم تشكيل داد نرم افزار، شايسته ترين روش براي پياده سازي و طراحي نرم افزار ميباشدمثلا پلتفرم BuildFire به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه سواي تايپ كردن حتي يك خط كد، اپليكيشني براي iOS و Android هم‌زمان  ساخت نماييد. شايد بتوان اظهار كرد اين پلتفرم به جهت مقرون به صرفه بودن و نيز داشتن امكان تهيه و تنظيم بسيار (customizable)، روش خير و خوبي براي ايجاد كرد نرم افزار ميباشد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۱:۴۵ توسط:رضا طاووسي موضوع:

راهنماي 12 مرحله اي تشكيل داد نرم افزار گوشي

براي عده اي كه براي نخسين بار تمايل به تشكيل داد نرم افزار تلفن همراه گرفته اند، كاربراني كه تكنيك بخصوصي ندارند و يا اين كه در قبل يك سعي ناموفق طراحي اپليكيشن در مشهد در مسئله گسترش نرم افزار تلفن همراه را تجربيات كرده اند، مقاله پيش رو، اين فرايند را به روشي كه براي تمامي قابل ادراك باشد، ذكر مي‌دارد. همان، از ايده ابتدايي تا ايجاد كرد و توسعه و گسترش نرم افزار و نيز ريليز و اقدامات بعداز فعال‌سازي، نكاتي را به گستردن گستردن خوا هيم اعطا كرد. افزون بر آن مي‌توانيد اعتقادوباور داشته باشيد كه با بازرسي اين آرتيكل، پيش از پرداختن به مراحل قدم به قدم ايجاد كرد نرم افزار گوشي، به طيف وسيعي از سوال هاي روتين شما جواب داده مي‌گردد.پيشگفتابر كسي پوشيده وجود ندارد كه دنياي ما به شدت پايين اثر اسمارت فون ها جاي‌دارد. البته حقيقتا عموم در تلفن همراه هايشان به چه چيزي درگير ميباشند؟ كليه مي‌دانيم، به كار گيري از نرم افزار هاي گوشي. به ظواهر موردها استعمال از نرم افزار ها بي نقطه پايان ميباشند. از نرم افزار هاي كسب و كار هاي خرد گرفته تا نرم افزار هاي بلندمرتبه بيزنس الكترونيك، نرم افزار هاي فيتنس، اپليكشن هاي رابطه پرسنلي يا اين كه مذهبي و ديگر موردها، براي هر چيزي كه بتوانيد تصورش را بكنيد، نرم افزار وجود داراست. اين اپ ها را مي قدرت براي توسعه و گسترش و توفيق بيشتر كسب و كار جانور، توسعه و گسترش بخشيد يا اين كه از آغاز براي ساخت يك تجارت تازه به فعاليت پيروزي. در شرايطي كه هر مورد از اين هدف ها را داشته باشيد فرقي نمي نمايد، راهنماي پيش روي شما، براي هر هر كس ميخواهد يك نرم افزار تلفن همراه بسازد، استارت خير ميباشد.همانگونه كه پيش خيس اشاره شد، ما صلاح را بر آن مي‌دانيم كه در همين اولِ عمل، به گروه اي از سوالهاي رايج در قضيه ايجاد كرد و بسط نرم افزار تلفن همراه جواب دهيم. چون به باعث اين فعاليت، ديدگاه نخستين موردنياز براي آغاز فعاليت، در چنگ شما كاربر گرامي قرار ميگيرد.ايجاد كرد نرم افزار گوشي چقدر تايم مي‌خواهد؟دوران وقتي كه ارتفاع ميكشد تا يك نرم افزار ساخته گردد به طيف وسيعي از فاكتورها بستگي داراست.  سه گزينه نامبرده در ليست ذيل، از مهمترين المنت ها در تقريب تايم تيبل شما ميباشند:نوع اپ‌اي كه مي‌سازيد (type of app)ابهام خصوصيت‌هاي آن (complexity of its features)نحوه پيشرفت (development method)به اين ترتيب بعضي از نرم افزار ها را مي اقتدار در تعدادي ماه ايجاد كرد، در حالي كه بعضا ديگر ممكن ميباشد سال ها ارتفاع بكشد. در‌صورتي‌كه بخواهيم بطور كلي بگوييم، بيشتر نرم افزار هاي گوشي را مي قدرت نزديك به 6 تا 12 ماه بسط اعطا كرد.نرم افزار هاي تلفن همراه با تلاش بغرنج تايم بيشتري مي‌خواهند و در صورتي چيزي بي آلايش براي به كارگيري فردي مي‌سازيد، مانند flashlight app يا اين كه calculator app، مجموع مراحل مي تواند در كمتر از يك هفته كامل شدن گردد. البته در صورتي‌كه مي خواهيد Facebook ،Uber يا اين كه Tinder آجل را بسازيد، به طور طبيعي بايستي انتظار سال‌ها ارتفاع كشيدن را داشته باشيد. همينطور در شرايطي‌كه مايل به ايجاد كرد يك اپليكيشن ساكن (native app) با كد گذاري سطح زير ميباشيد، مطلقا نسبت به وقتي كه از يك پلتفرم تشكيل داد نرم افزار استعمال مي كنيد، تايم بيشتري خواهد پيروزي.شايسته ترين روال براي تشكيل داد نرم افزار تلفن همراه چيست؟بطور كلي هيچ نحوه واحدي براي گسترش نرم افزار ها، كه بتواند براي كليه شايسته ترين باشد نيست. مي اقتدار اظهار كرد اين فرمان به مورد ها پايين بستگي دارااست: 
نيازدارايينوع نرم افزارصنعتو فاكتورهاي ديگربراي بيشتر اشخاص به كار گيري از يك پلتفرم ايجاد كرد نرم افزار، شايسته ترين رويكرد براي پياده سازي و طراحي نرم افزار ميباشد. به عنوان مثال پلتفرم BuildFire به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه سواي تايپ كردن حتي يك خط كد، اپليكيشني براي iOS و Android هم‌زمان ساخت‌و‌ساز نماييد. شايد بتوان اعلام كرد اين پلتفرم به جهت مقرون به صرفه بودن و نيز داشتن امكان تهيه بسيار (customizable)، راه و روش خير براي تشكيل داد نرم افزار ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۰:۳۱ توسط:رضا طاووسي موضوع:

گزينش نقاط عطف قابل اندازه گيري (Milestones)


انتخاب مايل استون ها به شما و تيمتان امداد مي نمايد تا در طي فرآيند تشكيل داد نرم افزار گوشي، در مسير خويش قرار بگيريد. سواي ترازو (benchmarks)، هيچ راهي براي پيگيري توسعه خويش نخواهيد داشت.

نحوه شغل در اينجا به‌اين شكل ميباشد كه پروژه توسعه و گسترش پهناور خويش را به قطعات كوچكتر تقسيم مي‌كنيد. در سود، حذف پروژه هاي كوچكتر بسيار طراحي اپليكيشن در مشهد بي آلايش خيس از نظر كردن به يك پروژه گران قدر بي نقص ميباشد. هر پروژه خرد مرتبط با نرم افزار، بايد در يك تايم قاب معلوم كامل شدن شود. كه ولي بسته به عدم وضوح شغل، مي‌تواند از چندين روز تا يك سري هفته متغير باشد. به اين ترتيب مي‌توانيد بسط خويش را با اين جدول وقتي از مايل استون ها اندازه گيري كرده و يقين نتايج فرماييد كه شما و دسته گسترش تان به موقع امور را به اتمام ميرسانيد.

يك سيستم رئيس پروژه (project management system) كه براي بسط دهندگان نرم‌افزار به خير و خوبي شغل مي نمايد، طراحي فرمائيد. Agile development و scrum development دو آيتم بهتر براي نظارت مي باشند. در اينجا صرف لحاظ از تصميم شما، بايستي باور نتيجه ها فرماييد كه راهي براي پيگيري بسط خويش داريد. همان اين گزينه، به شما شعور بهتري از اينكه چه وقتي مي توانيد نرم افزار خويش را وارد بازار نماييد به شما ميدهد، در سود ميتوانيد مبني بر آن طراحي برنامه فرماييد.

9- يك MVP بسازيد
از وقتي كه استارت به تشكيل داد نرم افزار تلفن همراه ميكنيد، هميشه مي بايست در حالا گسترش يك MVP، به معناي دستكم كالا قابل دوام (minimum viable product) باشيد. اين ايده اپ در پشت MVP ميباشد، كه شمارا ناچار مي نمايد تا درخصوص ضروري ترين خصوصيت هاي نرم افزار خويش تصور كنيد. اين يك جنبه اساسي از پروژه، در مسير تشكيل داد يك اپپليكيشن چيره ميباشد.

به‌اين پرسش جواب دهيد، كه حقيقتا نرم افزار شما براي كوشش به چه چيزي نياز دارااست؟ بدين ترتيب آغاز آن خصوصيات را بسازيد و آنگاه نگران چيزهاي ديگر باشيد. بسط نرم افزار حدودا امري نامحدود ميباشد. حواس پرت شدن در زمان فرآيند تشكيل داد و حيف كردن هدف ها مهم، قابليت و امكان پذير ميباشد. با سپري شد يك يا اين كه دو ماه از پروژه، اعلام كردن اين جمله‌ها سهل وآسان ميباشد: "بياييد اين خصوصيت را هم اضافه كنيم" يا اين كه " چنانچه اپ بتواند اين شغل را نيز جاري ساختن دهد بهتر وجود ندارد؟" اين موردها صرفا تايم و پول از شما مي‌گيرند و حتي ميتوانند سعي اساسي نرم افزار را نيز از في مابين ببرند. شما مدام مي‌توانيد به عقب برگرديد و خصوصيت هايي را اضافه نماييد.

MVP در اصل استخوان هاي خالي نرم افزار شماست. بياموزيد كه چه‌طور يك نرم افزار را صرفا با اجزاي ضروري آن بسازيد. نگران پياده سازي خوشگل يا اين كه مفاد فرعي نباشيد، چون اين الان اصلي وجود ندارد. براي مثال، فرض فرمائيد در درحال حاضر ايجاد كرد يك نرم افزار پيام رساني مي‌باشيد. MVP شما طرحي ميباشد كه به دو يوزر اذن مي‌دهد براي يكديگر پيام ارسال نمايند. همان شما آغاز به تشكيل داد خصوصيت چت ويديويي يا اين كه تنظيمات پيكربندي براي تغيير تحول فونت، آپلود عكس يا اين كه تهيه و تنظيم رنگ بكگراند نميكنيد. به خاطر داشته باشيد، MVP يك نرم افزار بدون نقص وجود ندارد، البته همچنان چيزي بيش تر از يك نرم افزار آزمايشي ميباشد.

10- ضمانت چگونگي
زماني كه عمل MVP به انتها رسيد، شما يك اپليكيشن كاربردي داريد و مي بايست آن را پيش از استقرار آزمايش فرمائيد. اين نرم افزار مي بايست روي پلتفرم هاي حقيقي تلفن همراه آزمايش خواهد شد. رويه هاي مختلفي براي استعمال از نرم‌افزار شما وجود داراست، براين اساس مسئول ضمانت چگونگي بايستي آن را در كليه موردها محاسبه نمايد.

در بين PWA ،iPhone ،iPad، دستگاه‌هاي Android، اسمارت فون ها، تبلت‌ها و مورد ها ديگر، باور نتيجه ها نماييد كه نرم افزار به طور آنلاين، آفلاين و غيره شغل مي نمايد. ممكن ميباشد دستگاه هايي با نسخه هاي متفاوت قابل انعطاف افزاري يا اين كه سايزهاي متفاوت اسكرين، مشكلاتي داشته باشند كه در مكان ديگري يافت نمي‌شوند. براين اساس صرفا يك توشه نرم‌افزار را روي تلفن همراه خويش آزمايش نكنيد و سازه را بر اين بگذاريد كه تمامي جا به صدق شغل مي نمايد.

آيا واقعانياز مي‌باشد كه به كسي پول دهيد تا نرم افزار شمارا آزمايش كند؟ آيا نبايد گسترش دهنده نرم افزار بتواند يك اپليكيشن عاري از باگ ساخت و ساز نمايد؟ مطمئنا در زوتوپيا نرم افزار ها بطور بدون نقص ساخته ميگردند و نيازي به آزمايش ندارند. ولي در دنياي حقيقي و واقعي، پيشرفت‌دهندگان باگ‌ها را مي‌نويسند و در يافتن باگ هاي خويش بسيار بد مي‌باشند.
بدين ترتيب يك داراي تخصص ضمانت چگونگي ميتواند وارد فعاليت خواهد شد و خطاها نرم افزار را پيش از عرضه به بازار پيدا نمايد. خيلي عالي مي گردد كه در حال حاضر اين اشكالات را شناسايي كنيم، چون در غير اين شكل، يوزرها آنان را پيدا خواهند كرد.

در‌حالتي كه مشتري باگ هايي را كشف نمايد، براي توفيق بلندمدت نرم افزار شما مشكلاتي توليد مي گردد. ضمن آزمايش نرم افزار به وسيله يك كارشناس (QA specialist)، مي‌توانيد با يوزرها حقيقي و واقعي قابليت و امكان استعمال آن را آزمايش فرمائيد. به اين مراد ميتوانيد نرم افزار را به دوستان، خانواده و همياران خويش بدهيد. هنگامي نرم افزار را راه‌اندازي مي‌كنيد نيازي وجود ندارد كه بدون نقص باشد. البته در وضعيت ايده آل، عالي ميباشد تك تك باگ ها و ارورها را از ميان ببريد. تغييرات User experience و user interface را مي قدرت بعدا تنظيمات نمود.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۰:۵۳ توسط:رضا طاووسي موضوع:

بهترين برنامه هاي اندرويد 2022

يك اپليكيشن بسيار ديدني اندرويدي ميباشد كه در زمان پخش موسيقي و نوا در ورقه موبايل براي شما رقص نور و روشنايي اعمال مي‌نمايد. اين اپ فوق‌العاده ماهر پياده سازي شد‌ه‌است و طرح‌هاي متعدد و رنگارنگ براي رقص نوروروشنايي در كاغذ موبايل طراحي اپليكيشن در مشهد و تبلت‌هاي اندرويدي را دارااست. نكته قابل توجه اين ميباشد كه براي نرم‌افزار Muviz Edge نيازي به روت بودن دستگاه اندرويدي شما وجود ندارد.
خصوصيت‌هاي اپليكيشن Muviz Edge
شرايط‌هاي گوناگون رقص نوروروشنايي
استعمال بسيار سهل وآسان
بدون پول و فارغ از تبليغات ورژن بدون نقص نرم افزار مويز اج
معدود وسعت بودن
قابليت و امكان به كارگيري از رنگ‌هاي فردي
اكران ساعت روي برگه اكران سكوت مشابه به موقعيت Always On Display
فردي‌سازي دكمه‌ها Classic Power Menu
با به كارگيري از اين اپليكيشن مي‌اقتدار گونه هاي دكمه‌ها مانند دكمه تماس، هوم، پاور، ارتقاء وسعت صدا، كاهش وسعت صدا، انقطاع صدا، مسافت، دكمه‌هاي كليدي، كليدهاي جهتي، دكمه Tab، دكمه بالا و ذيل رفتن و غيره ساخت.
همينطور مي توانيد منوي موبايل خويش را به‌ شكل بي نقص و با ذوق وسليقه خويش فردي‌سازي نماييد. با نصب اين نرم افزار، ديگر از كليدهاي فيزيكي غني ميشويد و مي توانيد به مكان به كارگيري از كليدهاي فيزيكي مانند كليد پاور، كليدهاي صدا و ديگر كليدها از منوي تشكيل شده با اين نرم‌افزار، به كارگيري فرماييد.
اين فعاليت وقتي كه يكي‌از دكمه‌هاي دستگاه وخيم گرديده باشد يا اين كه بخواهيد از فساد آنها دوري نماييد، عملكرد دارااست. همان طور كه از اسم اين نرم افزار مي‌اقتدار پي پيروزي براي ساخت‌و‌ساز دكمه‌هاي فردي‌سازي گرديده و شغل با اين اپ، نيازي به دسترسي روت وجود ندارد.
خب تا اينجا به طور تقريبً در تمامي منطقههاي كاربري شايسته ترين‌هاي 2022 را به شما معرفي كرديم. خوب ميباشد قبل از به نقطه پايان رساندن اين نوشته ي علمي با واپسين نرم افزار دوست داستني سال 2022 كه يك نرم افزار با عمر و امنيتي ميباشد آشنا كنيم.
امنيت بي‌عيب و نقص با اپليكيشن اندرويد 2022 Kaspersky
يكي‌از قدرتمندترين و دوستداشتني‌ترين كمپاني‌هاي ايجاد قابل انعطاف‌افزارهاي امنيتي Kaspersky ميباشد كه توانسته ميباشد با ساخت و ساز اپ امنيتي گوناگون براي گونه هاي سيستم برهان‌ها براي مثال اندرويد، آيفون، ويندوز و … قدم مهمي را در مسئله‌ امنيت و مراقبت حريم سري براي يوزرها بردارد.
آنتي ويروس Kaspersky از واپسين فناوري امنيتي براي نگهداري از تلفن همراه‌هاي هوشمند در مقابل ويروس‌ها، تهديد ها اينترنتي، وب سايت‌هاي فيشينگ، خبركش افزارها و هرزنامه‌ها به كارگيري مي‌نمايد. از خصوصيت‌هاي اين آنتي ويروس اندرويد كه براي هر كاربري نياز ميباشد محافظت حريم محرمانه شما هنگام دزديده شدن و يا اين كه گم شدن موبايل شماست كه قابليت و امكان دسترسي به داده ها‌تان را به هيچ كسي نخواهد اعطا كرد و از جهت مراقبت حريم محرمانه خاطر‌تان ريلكس خواهد بود.
در‌حالتي كه از عده اي مي‌باشيد كه روزمره ساعت‌ها متعددي از وقت خويش را به وبگردي ميپردازيد اين آنتي‌ويروس با يك فايروال آتشين توانا محافظ داده ها فردي شماست و به محض ورود به وبسايت‌هاي فيشينگ و ويروسي آن‌ها‌را بلوك مي‌نمايد و دسترسي رفتن به آن تارنما را به شما نخواهد اعطا كرد. با نصب اين اپليكيشن بر روي اسمارت‌فون اندرويدي خويش علاوه‌ بر اينكه قدم مهمي در قسمت امنيت براي موبايل خويش بر مي داريد، ميتوانيد اپ‌هاي نصب گرديده و خاطر را به‌ شكل خود كار ويروس‌يابي كرده و آن ها را از تلفن همراه خويش حذف فرمائيد.
شايسته ترين نرم‌افزار اندرويد 2022
عنا وين بالا يكسري مثال از پرطرفدارترين و شايسته ترين نرم افزار اندرويد 2022 مي‌باشند كه مي توانيد مجرب آن ها در تلفن همراه اندرويدي خويش لذت ببريد. با اين هم اكنون همان گونه كه تا قبل از اينً اشاره كرديم هر مخاطب از نگاه خويش قادر است شايسته ترين نرم افزار‌هاي اندرويد را انتخاب نمايد. نرم افزار‌هاي معرفي گرديده درين نوشته‌ي علمي جزو اپ‌هاي به طور كاملً كاربردي ميباشد و هر شخصي در موبايل تلفن همراه خويش با آن عمل مي‌نمايد. در شرايطي كه استفاده كننده IOS مي باشيد، با يك سرچ معمولي در نرم افزار استور حتماً به نسحه‌هاي شبيه واكنش خواهيد كرد.
اميد‌است‌ اين مطالب و نرم‌افزار‌هاي معرفي گرديده براي شما كارآمد و اثر گذار باشد. دوستداشتني‌ترين نرم‌افزار از لحاظ شما كدام ميباشد؟ كدام اپليكيشن‌ها براي شما كاربردي‌خيس ميباشد؟ اسم نرم افزار اثرگذار و كاربردي خويش را به ما بگوييد. در صورتي اين مقاله براي شما كاركرد داشت، آن را براي دوستانتان بفرستيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۵:۴۲ توسط:رضا طاووسي موضوع: