دنياي اپليكيشن دنياي اپليكيشن .

دنياي اپليكيشن

مزاياي تجاري كاتلين چيست؟

يادگيري كاتلين سهل و آسان ميباشد و نرم افزار نويس يا اين كه هر كس بخواهد به يادگيري آن مبادرت نمايد، ميتواند با منابع در دسترس و مراجعه به مرجع گويش يادبگيرد. طراحي اپليكيشن در مشهد كاتلين در مقايسه با جاوا براي استعمال و شعور سهل و آسان‌خيس ميباشد. كاتلين مشابه گويش نرم افزار نويسي scala مي باشد، البته معمولي خيس از آن ميباشد.
جديداً JetBrains يك خصوصيت را در IDE IntelliJ قرار اعطا كرد كه با آن نرم افزار نويس قادر است جاوا را به كاتلين تبديل نمايد و در طول صرفه جويي نمايد. ولي به لحاظ اينجانب در شرايطي‌كه كسي بخواهد جاوا را به كاتلين تبديل نمايد در شرايطي‌كه در هنگام اجراي اپليكيشن به ايراد بخورد، زيرا در گويش كاتلين مهارتي ندارد پس نمي‌تواند آن نقص‌ را برطرف كند. پس عالي ميباشد يك اپ نويس هر دو گويش را حافظه بگيرد تا بتواند مشكلاتي كه هنگام اجراي اپ ممكن ميباشد داشته باشد برطرف نمايد.
گويش كاتلين به كد كمتري نياز دارااست براين اساس هرچه كد كمتر نوشته خواهد شد خاطر كمتري را اشغال مي‌نمايد و در اجراي پروژه هاي گران قدر سبب صرفه جويي در طول و هزينه مي گردد. كاتلين ايمن ميباشد و احتمال اينكه داده ها را از دست بدهيد معدود ميباشد.
چه آجل اي معطل كاتلين ميباشد؟
شايد در ذهنيت شما پرسش ساخت خواهد شد كه آيا كاتلين بعدي اي داراست و آيا قادر است مثل جاوا في مابين عشق و علاقه‌مندان و برنامه نويس ها دوستداشتني باشد؟ پاسخ اين پرسش به سپري شد فرصت بستگي دارااست، ولي با اعتنا به اينكه گوگل از كاتلين نگهباني مي‌نمايد و كاتلين را دومي لهجه قانوني اعلام نموده است، مي‌ قدرت خاطرنشان كرد آتي‌ي روشني درانتظار كاتلين خواهد بود و مي تواند با لهجه دوست داستني جاوا رقابت نمايد.
حال نيز گويش كاتلين دربين بخش اعظمي از برنامه نويس ها دوستداشتني ميباشد. همان طور كه در بالا گفتيم سرعت كامپايل شدن كدهاي كاتلين به نسبت جاوا بيشتر ميباشد. همينطور كدهايي كه با گويش كاتلين نوشته ميشوند به نسبت كدهاي جاوا كمتر ست. همين يك گزينه مي تواند استدلال خير براي استعمال از لهجه كاتلين به مكان جاوا باشد.
شايد برايتان ديدني باشد كه بدانيد حال دوست داستني ترين لهجه جهان جاوا اسكريپت هست. نيكي لهجه كاتلين درين ميباشد كه با جاوا اسكريپت همياري و هماهنگي خير داراست. به اين ترتيب شما مي توانيد با استعمال از اين خصوصيت خير و خوبي كه در كاتلين وجود داراست نرم افزار هاي خوشگل و ديدني پياده سازي نماييد.
گردآوري بندي مطالب
در سال 2021، رقابت دربين گويش‌هاي اپليكيشن نويسي زياد ميباشد.بيشتر رقابت ها در ميان گويش هاي پياده سازي نرم افزار براي تلفن همراه ميباشد. چون اينك پياده سازي نرم افزار هاي اندرويدي از مداقه متعددي برخوردار‌است. هر دو لهجه كاتلين و جاوا مزايا و معايب خويش را دارا‌هستند. درين نوشته‌ي علمي به صورت كامل مقايسه لهجه جاوا و كاتلين را تفصيل داديم.
از مزايا و خصوصيات و معايب و معضل هاي كه‌اين دو گويش با آنها مواجه مي‌باشند راي زني كرديم، در‌صورتي‌كه در اولِ خط مش نرم افزار نويسي ميباشيد و مي‌خواهيد در استحصال و كارتان غالب گرديد عالي ميباشد هر دو لهجه را حافظه گرفته و از خصوصيت هايي كه دارا هستند در جهت پيشرفت قابل انعطاف افزارهاي اندرويد به كارگيري نمائيد.
اشخاص متعددي وجود دارا‌هستند كه در اولِ به عبارتي يادگيري نرم‌افزار نويسي به نقص‌ برمي‌خورند چون لهجه موردنظر خويش براي يادگيري را صحيح گزينش نميكنند. در‌اين نوشته‌ي‌علمي عملكرد كرديم تا شما‌را با مزايا و معايب هردو لهجه آشنا كنيم. اميدوارم با تلاوت اين مطالب به پاسخ پرسش هايي كه در ذهنيت شما ساخت‌و‌ساز گرديده بود برسيد. از اينكه در‌اين نوشته ي علمي همدم ما بوديد سپاسگذارم.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۸:۵۳ توسط:رضا طاووسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :