دنياي اپليكيشن دنياي اپليكيشن .

دنياي اپليكيشن

گام دوم: فعال سازي موردها اول مايحتاج براي گسترش نرم افزار اندرويدي

 حالا مي خواهيم دور و بر اول موردنياز به مراد توسعه و گسترش و تشكيل داد يك نرم افزار اندرويدي را ساخت‌و‌ساز كنيم. توجه داشته باشيد كه يادگرفتن ارائه گرديده  طراحي اپليكيشن در مشهد فقط درحد يك شناخت نخستين بوده و شما‌را مفاهيم نخستين ايجاد كرد نرم افزار‌هاي اندرويدي آشنا مي‌نمايد.

در گام در آغاز بايستي Android SDK را دانلود فرمائيد. كلمه SDK در واقع مخفف عبارت “Software Development Kit” به معناي “كيت توسعه و گسترش قابل انعطاف افزاري” ميباشد، به اين ترتيب تماما معين ميباشد كه Android SDK به معناي “كيت گسترش قابل انعطاف افزاري اندرويد” خواهد بود و مشتمل بر گروه‌اي مي گردد كه فضا ما يحتاج به خواسته تشكيل داد يك نرم افزار اندرويدي را آماده مي‌نمايد. با استعمال از اين لينك و پيوند مي توانيد “كيت گسترش قابل انعطاف افزاري اندرويد” يا اين كه به عبارتي “Android SDK” را دانلود فرمائيد.

حالا مي بايست واپسين ورژن از ابزار Eclipse را دانلود و بر روي كامپيوتر خويش نصب فرمائيد. با به كارگيري از اين پيوند مي توانيد جديدترين ورژن از اين نرم افزار را به صورت بي واسطه از تارنما قانوني اين موسسه دانلود كنيد.

در گام سوم مي بايست نسبت به دانلود ADT وارد شغل گرديد. واژه و كلمه ADT مخفف عبارت “Android Development Tool” به معناي “ابزار توسعه و گسترش اندرويد” ميباشد. به اين مراد ميتوانيد از فضا خويش ابزار Eclipse نصب گرديده بر روي كامپيوترتان وارد شغل گرديد. آغاز وارد منوي Help گرديده و بعد مورد Eclipse Marketplace را تعيين فرمائيد. اكنون به جستجوي Android Development Tool بپردازيد و افزونه مرتبط با آن را نصب فرمائيد.
حالا مي بايست واپسين ورژن از ابزار SDK را از روش SDK Manager دانلود نمائيد. به‌اين مراد SDK Manager را ايفا نمائيد. از شما درخواست ميگردد كه جديدترين ورژن از SDK را دانلود و نصب فرماييد. با موقعيت و مقررات ارائه گرديده موافقت به كار آوريد و جديدترين ورژن از SDK اندرويد را دانلود و نصب فرماييد. اعتنا داشته باشيد كه براي اجراي SDK Manager وارد ابزار Eclipse گرديده و از منوي Option مورد “Android SDK Manager” را تعيين نماييد.

گام سوم: مقدمات ايجاد كرد يك نرم افزار اندرويدي بوسيله Eclipse IDE
با استعمال از آيكون ابزار Eclipse كه آيكوني بنفش رنگ بوده و بر روي دسكتاپ شما نمايان ميباشد آن را ايفا فرماييد. در فضا اين ابزار بر روي منوي New مراجعه كرده و فايل Android و بعداز آن Android Application Project را تعيين نماييد و بر روي مورد Next كليك فرماييد. در‌اين وضعيت يك هيبت پيش رويتان قرار ميگيرد كه دارنده نصيب‌هاي مختلفي ميباشد. فارغ از شك وترديد در حالتي‌كه جديدا با نرم‌افزار Eclipse آشنا گرديده باشيد، شناسايي اين قاب و طرز مالامال كردن آن براي شما مشقت بار خواهد بود. به‌دنبال به تفصيل مفاد مرتبط با هر مورد از نصيب‌هاي اين هيبت مي پردازيم

 


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۷:۲۴ توسط:رضا طاووسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :