دنياي اپليكيشن دنياي اپليكيشن .

دنياي اپليكيشن

بهترين برنامه هاي اندرويد 2022

يك اپليكيشن بسيار ديدني اندرويدي ميباشد كه در زمان پخش موسيقي و نوا در ورقه موبايل براي شما رقص نور و روشنايي اعمال مي‌نمايد. اين اپ فوق‌العاده ماهر پياده سازي شد‌ه‌است و طرح‌هاي متعدد و رنگارنگ براي رقص نوروروشنايي در كاغذ موبايل طراحي اپليكيشن در مشهد و تبلت‌هاي اندرويدي را دارااست. نكته قابل توجه اين ميباشد كه براي نرم‌افزار Muviz Edge نيازي به روت بودن دستگاه اندرويدي شما وجود ندارد.
خصوصيت‌هاي اپليكيشن Muviz Edge
شرايط‌هاي گوناگون رقص نوروروشنايي
استعمال بسيار سهل وآسان
بدون پول و فارغ از تبليغات ورژن بدون نقص نرم افزار مويز اج
معدود وسعت بودن
قابليت و امكان به كارگيري از رنگ‌هاي فردي
اكران ساعت روي برگه اكران سكوت مشابه به موقعيت Always On Display
فردي‌سازي دكمه‌ها Classic Power Menu
با به كارگيري از اين اپليكيشن مي‌اقتدار گونه هاي دكمه‌ها مانند دكمه تماس، هوم، پاور، ارتقاء وسعت صدا، كاهش وسعت صدا، انقطاع صدا، مسافت، دكمه‌هاي كليدي، كليدهاي جهتي، دكمه Tab، دكمه بالا و ذيل رفتن و غيره ساخت.
همينطور مي توانيد منوي موبايل خويش را به‌ شكل بي نقص و با ذوق وسليقه خويش فردي‌سازي نماييد. با نصب اين نرم افزار، ديگر از كليدهاي فيزيكي غني ميشويد و مي توانيد به مكان به كارگيري از كليدهاي فيزيكي مانند كليد پاور، كليدهاي صدا و ديگر كليدها از منوي تشكيل شده با اين نرم‌افزار، به كارگيري فرماييد.
اين فعاليت وقتي كه يكي‌از دكمه‌هاي دستگاه وخيم گرديده باشد يا اين كه بخواهيد از فساد آنها دوري نماييد، عملكرد دارااست. همان طور كه از اسم اين نرم افزار مي‌اقتدار پي پيروزي براي ساخت‌و‌ساز دكمه‌هاي فردي‌سازي گرديده و شغل با اين اپ، نيازي به دسترسي روت وجود ندارد.
خب تا اينجا به طور تقريبً در تمامي منطقههاي كاربري شايسته ترين‌هاي 2022 را به شما معرفي كرديم. خوب ميباشد قبل از به نقطه پايان رساندن اين نوشته ي علمي با واپسين نرم افزار دوست داستني سال 2022 كه يك نرم افزار با عمر و امنيتي ميباشد آشنا كنيم.
امنيت بي‌عيب و نقص با اپليكيشن اندرويد 2022 Kaspersky
يكي‌از قدرتمندترين و دوستداشتني‌ترين كمپاني‌هاي ايجاد قابل انعطاف‌افزارهاي امنيتي Kaspersky ميباشد كه توانسته ميباشد با ساخت و ساز اپ امنيتي گوناگون براي گونه هاي سيستم برهان‌ها براي مثال اندرويد، آيفون، ويندوز و … قدم مهمي را در مسئله‌ امنيت و مراقبت حريم سري براي يوزرها بردارد.
آنتي ويروس Kaspersky از واپسين فناوري امنيتي براي نگهداري از تلفن همراه‌هاي هوشمند در مقابل ويروس‌ها، تهديد ها اينترنتي، وب سايت‌هاي فيشينگ، خبركش افزارها و هرزنامه‌ها به كارگيري مي‌نمايد. از خصوصيت‌هاي اين آنتي ويروس اندرويد كه براي هر كاربري نياز ميباشد محافظت حريم محرمانه شما هنگام دزديده شدن و يا اين كه گم شدن موبايل شماست كه قابليت و امكان دسترسي به داده ها‌تان را به هيچ كسي نخواهد اعطا كرد و از جهت مراقبت حريم محرمانه خاطر‌تان ريلكس خواهد بود.
در‌حالتي كه از عده اي مي‌باشيد كه روزمره ساعت‌ها متعددي از وقت خويش را به وبگردي ميپردازيد اين آنتي‌ويروس با يك فايروال آتشين توانا محافظ داده ها فردي شماست و به محض ورود به وبسايت‌هاي فيشينگ و ويروسي آن‌ها‌را بلوك مي‌نمايد و دسترسي رفتن به آن تارنما را به شما نخواهد اعطا كرد. با نصب اين اپليكيشن بر روي اسمارت‌فون اندرويدي خويش علاوه‌ بر اينكه قدم مهمي در قسمت امنيت براي موبايل خويش بر مي داريد، ميتوانيد اپ‌هاي نصب گرديده و خاطر را به‌ شكل خود كار ويروس‌يابي كرده و آن ها را از تلفن همراه خويش حذف فرمائيد.
شايسته ترين نرم‌افزار اندرويد 2022
عنا وين بالا يكسري مثال از پرطرفدارترين و شايسته ترين نرم افزار اندرويد 2022 مي‌باشند كه مي توانيد مجرب آن ها در تلفن همراه اندرويدي خويش لذت ببريد. با اين هم اكنون همان گونه كه تا قبل از اينً اشاره كرديم هر مخاطب از نگاه خويش قادر است شايسته ترين نرم افزار‌هاي اندرويد را انتخاب نمايد. نرم افزار‌هاي معرفي گرديده درين نوشته‌ي علمي جزو اپ‌هاي به طور كاملً كاربردي ميباشد و هر شخصي در موبايل تلفن همراه خويش با آن عمل مي‌نمايد. در شرايطي كه استفاده كننده IOS مي باشيد، با يك سرچ معمولي در نرم افزار استور حتماً به نسحه‌هاي شبيه واكنش خواهيد كرد.
اميد‌است‌ اين مطالب و نرم‌افزار‌هاي معرفي گرديده براي شما كارآمد و اثر گذار باشد. دوستداشتني‌ترين نرم‌افزار از لحاظ شما كدام ميباشد؟ كدام اپليكيشن‌ها براي شما كاربردي‌خيس ميباشد؟ اسم نرم افزار اثرگذار و كاربردي خويش را به ما بگوييد. در صورتي اين مقاله براي شما كاركرد داشت، آن را براي دوستانتان بفرستيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۵:۴۲ توسط:رضا طاووسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :