دنياي اپليكيشن دنياي اپليكيشن .

دنياي اپليكيشن

چگونه برنامه‌هاي اندرويد را در كامپيوتر اجرا كنيم؟

اجراي برنامه هاي اندرويد در كامپيوتر به ياري امولاتور طراحي اپليكيشن در مشهد  براي سال‌ها يكي‌از‌از روش‌هاي محبوب براي تجربيات بازي‌ها يا تست اپليكيشن‌ها در طراحي اپليكيشن  نمايشگرهاي گران قدر‌تر به ياروهمدم موشواره و صفحه كليد فيزيكي بوده است. البته امروزه تعداد ابزارهاي جانور در اين زمينه بسيار زياد شده است و احتمال داراست كاربران در هنگام رايا پارس  گزينش دچار سردرگمي شوند. به همين استدلال در‌پي application به معرفي بهترين امولاتور و نحوه‌هاي اجراي اندرويد در ويندوز خواهيم پرداخت.
اجراي نرم‌افزار هاي اندرويد در كامپيوتر
پيش از استارت بايد اشاره كنيم كه استفاده از امولاتورها يكي از رايج‌ترين راه و روش‌ها براي اجراي اندرويد در ويندوز مي باشد؛ ولي مسيرهاي ديگري نيز به‌اين منظور در نظر گرفته شده‌اند. به عنوان مثال كاربران ويندوز 11 مي‌توانند از قابليت داخلي اين سيستم دليل براي اجراي نرم افزار هاي اندرويد در كامپيوتر به كارگيري كنند؛ يا به سراغ ميرر كردن شيت نمايش دستگاه خود روي رايانه بروند. در پايين ميتوانيد ليستي از بهترين گزينه‌هاي فعلي را مشاهده كنيد.

۱. نرم افزار BlueStacks؛ محبوب‌ترين امولاتور اندرويد در ويندوزدر‌حالتي كه فقط مي خواهيد اقدام به اجراي نرم‌افزار‌هاي مختص به اندرويد روي ويندوز كنيد و اهميتي به محيط كاربري اندرويد نمي‌دهيد، امولاتور BlueStacks مي تواند يكي بهترين گزينه‌هاي پيش روي شما باشد. اين برنامه از هوم اسكرين سفارشي سود ميبرد و دسترسي كاربران به گوگل پلي را هم راستا نصب برنامه‌هاي بيشتر فراهم مي‌سازد. همچنين نسخه ديگري از آن با نام BlueStacks X نيز منتشر گرديده است كه به صورت ابري عمل مي‌كند و نيازي به نصب روي سيستم ندارد. اين نسخه براي عشق‌مند به استريم بازي‌ها بسيار كاربردي و اثرگذار خواهد بود؛ ولي به نظر نميرسد كه پيشنهاد چندان مطلوبي براي كاربران داخل كشور ايران باشد.
توسعه‌دهندگان BlueStacks اعتنا ويژه‌اي به گيمرها داشته‌اند و امكانات متعددي در اين باره مثل شخصي‌سازي عملكردهاي ماوس و كيبورد درون بازي‌ها را در چنگ آن‌ها گذاشته‌اند. همچنين امكان تغيير و تحول رزولوشن با تمركز به سخت افزار رايانه، DPI و نرخ به روزرساني تصوير وجود داراست. حتي كاربر ميتواند درصد اشغال پردازنده و خاطر رم را هم براي اپ تعيين كند تا تعادل دلخواه بين همت پردازشي و گرافيكي را بدست آورد. شايان ذكر مي‌باشد كه برخي از امكان‌هاي آن صرفا در نسخه پولي ارائه مي شود؛ ولي نسخه استاندارد براي به كارگيري‌هاي عمومي، كافي خواهد بود و در صورت علاقه هم مي‌توانيد نسخه كرك شده را از منابع غيرقانوني دانلود فرمائيد.
روش راه‌اندازي اپليكيشن BlueStacks در ويندوزبراي آغاز به كارگيري از امولاتور BlueStacks در ويندوز و تجربه نرم‌افزار‌هاي اندرويدي تنها كافي است تا روند پايين را طي نماييد. البته پيش از شروع مسير بايد توجه داشته باشيد كه قابليت AMD-V يا Intel VT-x (با تمركز به آفريننده پردازنده دستگاه) را در بايوس كامپيوتر خود فعال نمائيد. در صورتي كه نمي‌دانيد چه‌طور مي‌توان به بايوس دسترسي داشت، 
در گام اول بايد فايل نصب نرم افزار BlueStacks را دريافت فرمائيد. براي اين عمل مي‌توانيد به وبسايت توسعه و گسترش‌دهنده مراجعه كرده يا با جستجو در اينترنت به سراغ نسخه كرك شده برويد.براي ادامه شغل، فولدر نصب را انجام نموده و مراحل نصب را با انتخاب مسير قرارگيري پوشه‌ها به اتمام برسانيد. توجه فرمائيد كه خود امولاتور ممكن هست تا حداكثر ۵ گيگابايت از فضاي داخلي دستگاه را اشغال كند و حجم نرم افزار‌هاي اندرويد نصب شده روي آن هم در بعدي بدين مقدار افزوده شود. همچنين به صورت پيش‌فرض در درايو قرارگيري ويندوز (C) نصب شود.در نهايت مي توانيد امولاتور را اجرا فرمائيد و از اپ‌هاي اندرويد روي كامپيوتر خود لذت ببريد. همچنين با ورود به اكانت گوگل قوي خواهيد بود به گوگل پلي و ساير قابليت‌هاي اندرويد نيز دسترسي داشته باشيد.۲. استفاده از نرم افزار Phone Link مايكروسافتشايان ذكر مي‌باشد كه اگرچه برنامه Link to Windows مايكروسافت براي اكثر اوقات دستگاه‌هاي اندرويدي در دسترس قرار دارد؛ ولي بهترين فايده را در محصول ها سامسونگ به همدم دارد. همچنين ممكن مي باشد دارندگان دستگاه‌هاي سابق‌تر با برخي خطاها در مسئله پايداري و عملكرد هنگام استفاده از آن مواجه شوند.مي بايست اشاره كنيم كه اين شيوه، گزينه چنان ايده‌آي براي تجربيات بازي‌هاي اندرويدي روي ويندوز نيز به شمار نمي‌رود؛ زيرا انتقال تصوير با يه خرده تعقل صورت ميگيرد و برخي از كارتن‌ها نيز به صورت تار اجرا مي‌شوند. البته اگر قصد دسترسي سريع و سهل وآسان به نرم افزار‌ها موبايل خود در كامپيوتر را داريد، مورد مطلوبي خواهد بود.
طرز به كار گيري از اپليكيشن Link to Windowsدر آپديت‌هاي اخير برخي پيش نيازها مثل سود‌مندي از ويندوز 10 نسخه May 2020 و دست‌كم ۸ گيگابايت حافظه رم در كنار منفعت‌مندي از اندرويد 11 روي تلفن همراه بدين نرم‌افزار افزوده شد‌ه‌است كه خبر نه براي كاربران نسخه‌هاي ديرين‌تر ويندوز و اندرويد نيست.
اپليكيشن Phone Link را از مايكروسافت استور دانلود كنيد. بعد از نصب نرم‌افزار و ورود به آن، بايستي وارد حساب كاربري مايكروسافت خود شويد.در موبايل خود برنامه Link to Windows را از گوگل پلي دانلود نمائيد (لينك و پيوند دانلود در پايين قرار داده گرديده است). بعداز نصب و ورود به برنامه، مجوزهاي موردنياز آن براي كارايي صحيح را صادر نماييد.فعلا روند همگام‌سازي نسخه ويندوز و اندرويد شروع مي‌گردد. در يكي‌از دستگاه‌ها روي نام دستگاه ديگر كليك كرده و حوصله كنيد تا اتصال آنان برقرار شود. براي تاييد اتصال بايستي روي پيام نمايش داده شده در دستگاه مقابل بزنيد.در حال حاضر مي‌توانيد اپ‌ها و برگه نمايش گوشي را در كامپيوتر مشاهده كنيد.


برچسب: طراحي اپليكيشن در مشهد، رايا پارس، طراحي اپليكيشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۹:۰۹ توسط:رضا طاووسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :