دنياي اپليكيشن دنياي اپليكيشن .

دنياي اپليكيشن

تشكيل داد اپ فروشگاهي

در سال هاي اخير استخراج و كارهاي اينترنتي دربين مردم رونق بيشتري يافته ميباشد و آنان‌را به فعال‌سازي فروشگاه اينترنتيفروشگاه آنلاينفروشگاه اينترنتي عشق و علاقه مند كرده است. در كنار طراحي فروشگاه اينترنتي، طرح ريزي هاي فروشگاهي هم طرافداران زيادي پيدا كرده است. البته آيا طراحي اپليكيشن فروشگاهي مجاني مفيد ميباشد يا معايب زيادي داراست؟ چه نوع اپليكيشني براي وبسايت بايستي تنظيم كرد؟ براي پاسخ بدين سوالهاي ياور ما باشيد.
چرا تشكيل داد اپليكيشن فروشگاهي؟در حالي كه خود مغازه هاي اينترنتي با داشتن وبسايت، سرعت و سهولت در خريد را به مشتري ميدهند، امروزه تلفن هاي هوشمند شيوه حصول در آمد و ارتباط با مشتريان و كاربران را جمعاًًَ تغيير تحول داده اند. طراحي اپليكيشن در مشهد به همين ادله شركتهاي گسترش نرم افزاري براي طراحي اپ موبايل با بحران جديدي رو به رو شده اند و در همين موقتا، دكان هاي گرانقدر و معتبر نيز براي برند كردن و گستردن كسب و كار خود در كارايي براي ساخت نرم افزار هاي منحصر خود مي باشند.
ادله اين كه طراحي برنامه اندرويد يك مزيت اصلي در بيزنس اينترنتي محسوب مي شود اين مي باشد كه مشتريان معمولا رغبت دارا‌هستند تا بتوانند خدمات ( اخبار فروشگاه، مدل هاي نو محصولات، تغييرات برنامه و ... ) را از نرم‌افزار هاي گوشي دريافت كنند. كاربران اكثرا با گوشي فعاليت مي كنند و دسترسي آنها به دنياي مجازي از طريق موبايل هست. معمولا اطلاعاتشان را در تلفن همراه خود ذخيره مي كنند و دسترسي وا رفته تر و سريع تري به آنها دارا‌هستند.
مزاياي اپ فروشگاهيدسترسي وارفته و سريع كاربران به توليدها رايا پارس  و خدمات نرم افزار وب سايت فروشگاهي به مشتريان برند شما كمك مي كند تا سريع تر و سهل تر با شما درخصوص باشند و از توليدات و خدمات شما استفاده كنند.
ارسال نوتيفيكيشن به كاربران به صورت گروهيشما مي‌توانيد با ارسال نوتيفيكيشن مشتريان خود را از تخفيف ها و توليد ها تازه آگاه كنيد و به صورت هميشگي با آنها در ارتباط باشيد.
هزينه راه‌اندازي زير نسبت به سودآوري بالاهزينه راه اندازي يك نرم افزار براي وبسايت فروشگاهي شما خيلي بالا نيست طراحي اپليكيشن  ولي فايده بسيار زيادي را براي شما به ياروهمدم خواهد داشت.
سرعت بالاتر نسبت به وبسايتنرم افزار ها نسبت به تارنما سرعت بالاتري دارا‌هستند، به اين ترتيب مشتريان شل و ول تر با اپليكيشن ها ارتباط برقرار ميكنند.
معرفي سريع تر توليد هاشما به كمك برنامه مي توانيد به محض جان دار كردن يك متاع به مشتريان اگاهي بدهيد.
رقابت و دستيابي اعتبار داشتن نرم‌افزار اين روز ها يكي از موردها رقابتي براي سايت هاي فروشگاهي محسوب مي شود و به دستيابي اعتبار وبسايت شما ياري مي كند.
جذب مشتري هاي با مسئوليتدسترسي شل و سريع به مغازه سبب ساز ميگردد تا مشتريان با رضايت بيشتري از شما خريد كرده و جذب مغازه ديگري نشوند. با ايجاد كرد اپ فروشگاهي اين امكان را براي خود مهيا مي كنيد تا مشتريان متعهد رايا پارس  جذب كرده و به واسطه آنان مشتريان تازه ديگري را نيز جذب فرماييد.
ارتقاء برندينگبا خريد نرم افزار فروشگاهي در واقع شما شعبه اي از فروشگاهتان را براي هميشه در جيب مشتري خواهيد داشت. با ساخت برنامه فروشگاهي، نام برند و لوگو آن دائما در معرض روءيت كرد مشتري خواهد بود. در منفعت او شما‌را در ذهن امانت و به سايرافراد نيز معرفي خواهد كرد. اين فرمان در ارتقاء برندينگ بسيار اثر گذار مي‌باشد. در نوشته‌ي علمي " تاثير برندينگ در seo  بيشتر در باب التفات برندسازي سخن كرده ايم.


برچسب: رايا پارس، طراحي اپليكيشن در مشهد، طراحي اپليكيشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۰۶ توسط:رضا طاووسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :